Birthday my Hero- Kim John Hoon a.k.a my Prince Yul

Aloha kawan!

Ya!ya!ya! Aku tahu dah lama tak update. sorry,baru je lepas menduduki ujian dignostik . Soalan dia boleh buat orang gila jadi waras balik, beb! memang susah.

key,staright to the point. pada 20 January 2012 hari tu birthday Prince yul @ nama sebenar dia John Hoon . Alah, yang Korea tu...
serious aku cakap yang umur dia kalau tak silap aku dah 32 tahun dah. Tapi tetap nampak muda! aku tak tahu la apa dia punya rahsia tu. Walapun aku peminat fanatik dia.

Sekarang ni drama Princess hours pun dah habis. jadi kalau dah rindu sangat nak tengok cerita tu, baca je la sinopsis ke, ataupun lagu tema dia. Tahun 2012 ni susah sikit nak cari cerita korea yang best  macam cerita princess hours. Sherlock holmes pun boleh kalah tau!

okey la, sekarang ni masa pun kita perlu kejar kan? bye, assalammualaikum <3
Terima kasih bace cerita saye.